fotografi

Monday, January 5, 2009

Naik Train


Sabtu (3/01/09) lepas bawak pamili aku jenjalan. sbenarnye anak teruna aku tu yg sibuk ajak naik train (komuter). Kesian plak aku tgk, aku pun asyik sibuk jer. So sesekali dpt cuti aku balun kaw2 la utk famili. Rancangan asal nak ke Pulau Indah tapi aku tukar plan pergi jenjalan kat Mid Valley jer. Aku takut si kecil tu meragam jer lelame dlm train, tp lain pulak yang jadi. Anak dara aku pulak yg xcited. Mentang2 la baru dapat kaki, ligat jer dalam train tu, letih aku. Dari pukul 12:00 t/hari sampai la pukul 4:00 ptg meronda kat Mid Valley. X abis shopping kat Mid Valley, sambung pulak kat JJ (Jaya Jusco) Wangsamaju. Betul2 punye shopping ni. Balik rumah dah dekat nak Isyak. Hmmm..... sume penat pengsan, dah lama x jenjalan, seronok jugak.

No comments: