fotografi

Friday, November 16, 2012

Lentang Waterfall

Cuti Deepavali lepas, aku bwk family aku mandi-manda, memandangkan aku ni sibuk sepanjang minggu sampai bulan 12 nanti... tapi agenda tersembunyi aku, cam biasa lah, aku nak shoot landscape... hahahahaha... win2 situation la kan???
mulanya aku nak bwk pegi kat Bentong, tp pasal Bentong air die agak keruh ngan xde tempat selamat utk anak2 aku mandi, aku ubah plan B, shoot ke Lentang. Air terjun Lentang ni kedudukan die dekat tepi highway Karak jer, antara Genting Sempah ngan Bentong... kalo korang nak ke Pantai Timur tu mmg akan lalu tempat ni... tempat die pon cantik, port korang nak lepak2 santai, utk anak2 korang mandi ngan selamat (air takat betis jer)... kalo korang nak port yg dalam kene naik keatas lg lah.. air die pon sejuk, iye lah, air dari bukit. so kalo korang nak ke pantai timur tu, atau dari pantai timur, singgah2 la Lentang ni mandi manda, buat lepaskan penat kejap sebelum start balik perjalanan... enjoy.

No comments: