fotografi

Tuesday, January 4, 2011

.........

As-salam semua,
Last aku update blog aku ni, Oktober 2010, lepas tu blog ni sunyi tanpa apa2 berita.....
sebenarnya tahun 2010 adalah tahun sedih bagi aku.....,
lepas last update blog aku tu, bapa mertua aku koma akibat pendarahan dlm kepala berpunca daripada tekanan darah tinggi, selepas koma 25 hari, jam 9.15 pada 10 november 2010 bapa mertua aku menghembuskan nafasnya yg terakhir.....

Pemergian arwah memberi impak yg besar bagi seluruh Kg Padang Balang amnya (arwah merupakan imam serta jurunikah kampung tu) serta kami sekeluarga khususnya. So, aku buat keputusan utk merehatkan diri seketika, aktiviti bergambar aku pon terhenti seketika, mmg rase lost sgt time tu, tp camne pon aku still penuhi jemputan utk jd jurugambar satu wedding ni, pasal dah janji.

Tahun baru masihi ni, insyallah aku akan aktif kembali berfotografi, terutamanya utk wedding job, dah tiba masanya ak get serius dlm bidang ni, demi mencari sesuap nasi utk aku serta anak2.....

Selamat Tahun 2011

No comments: